Dominik Hašek je podnikatel roku - už prodělává jen 200 tisíc měsíčně!

On baví! On prodělává!

Když Dominátor vstoupil se svým produktem Smartym na trh energy drinků, tak se mu všichni jen smáli. Nicméně Dominik počkal, poctivě pracoval, snažil se s pílí téměř mravenčí, neváhal, zatnul zuby a makal. Rok se sešel s rokem a opravdu – teď se mu všichni smějí ještě víc.

Svět mu prostě ukázal, že uspět na poli podnikání není tak jednoduché jako vrhnout se stylem epileptické želé pod puk. Nedávno dokonce s dojetím v tváři a úsměvem prohlásil, že jeho lišácký nápoj Smarty, který je na trhu už pár let, mu dokonce prodělává měsíčně už jen dvě stě tisíc korun a jeho snem je to stáhnout do dalšího roku na sto tisíc.

A možná se to prý i stane! Zanevřel na svou vlastní marketingovou školu Dominika Haška a najal si konečně PR specialistu, pod jehož vedení se změnilo lišákovo logo tak, že vyplazuje jazyk a je doplněné o  hashtag #onvyplazuje. Protože toto je podle něj ta správná strategie, jak zaujmout mladé lidi. A ano, předpokládáme, že ten hashtag ho stál dalších dvěstě tisíc.

Spočítali jsme si, že za cenu 200 000 by si mohl Dominik klidně přitom zaplatit 400 sezení u terapeuta, adoptovat 29 binturongů v Zoo Praha nebo koupit 20 000 balíčků kancelářských sponek, které by mohl spojit k sobě v dlouhé lano a třeba se na něm oběsit s nožem vyrytým nápisem na hrudi #onbaví. Za tu cenu by si stále mohl dovolit i plastickou operaci obličeje, letenku na Bali a začít tam nový život pletače košíků a vykladače tarotu. Ale on ne. On prostě tu káru zmaru táhne dál a potáhne ji tak dlouho, dokud nebude úplně švorc a vy ho budete potkávat v Žitné ulici, jak vás usmolený a zarostlý bude v dlouhém baloňáku nabízet archivní plechovky Smartyho a křičet na vás:“On vyplazuje“!

Nám zbývá jenom čekat.

Holkometr

 
Jak to vidí ostatní?