10 způsobů, jak se nabít testosteronem

Uvedené pochutiny nabudí vaše chlapáctví. Porostou vám svaly, shodíte kila a vylepšíte sexuální apetyt.

01. – Vajíčka

Kuře je prakticky ve všech svých životních fázích doslova zlatý důl, co se zvyšování hladiny testosteronu týče. Vajíčka mají spoustu zdravého cholesterolu, který je klíčovou ingrediencí pro tvorbu testosteronu (jak potvrdila i studie přisprostle vyčuraného časopisu Journal Of Urology). Cpěte se vejci, jak to jen jde (dokud vám je doktor nezakáže) – dopřejte si denně dvě i tři. Obsahují i víc proteinů než jakékoli jiné jídlo a jsou doslova naládovaná zinkem, který rovněž zvyšuje hladinu testosteronu v krvi. Došla vám vejce? Jejich starší brácha kuře, konkrétně třeba prsa, je taky bohatým zdrojem proteinů.

02. – Buráková pomazánka

Oříšky prospívají vašim varlatům. Dejte si oříškovou pomazánku a snížíte také riziko srdečního onemocnění. Hlavně tím ale zvednete hladinu testosteronu. Nedávný výzkum odhalil, že muži, kteří konzumují jídlo bohaté na nenasycené mastné kyseliny – a právě ty obsahují oříšky –, mají vyšší hladinu testosteronu. Neomezujte se jen na buráky, zkuste i jejich větší příbuzné. Ve všech včetně vlašských ořechů najdete jen samé prospěšné věci v čele s proteiny, které taky dokážou zvednout hladinu testosteronu.

03. – Bílý jogurt

Jogurt je pro zvýšení hladiny testosteronu dobrý hned ze tří důvodů – načerpáte z něj proteiny, zinek i tuky. Tuky jsou pro tělo alfou a omegou, pokud jde o produkci testosteronu, zinek pak zabraňuje tomu, aby se testosteron měnil v estrogen. Navíc muži s nižší hladinou zinku v těle produkují méně spermií… Dalšími osvědčenými zdroji zinku je hovězí maso, semínka z dýně nebo kuřecí játra. Zase to ale moc nepřehánějte – dopřejte si nanejvýš 400 ml bílého jogurtu denně (všeho moc škodí, v tomto případě by to vyvolalo opačný efekt a hladina testosteronu by pro změnu klesla).

04. – Brokolice

Povzbudit své chlapství je v podstatě jednoduché – stačí mrkev, brokolice a kapusta. Zelenina obecně snižuje hladinu estrogenu a naopak zvyšuje hladinu testosteronu ve vašem těle. Nemusíte se předem ošklíbat – můžete si dát třeba květák se sýrovou omáčkou. To vám zajistí testosteronovou bombu díky tukům obsaženým v sýru.

05. – Česnek

Ano, je to tak: čím víc si dáte česneku, tím víc budete sexy. Obsahuje totiž alicin, který též podporuje tvorbu testosteronu. Nutno ovšem dodat, že pokud česnek povaříte, ztratí svou kouzelnou moc – takže se nebojte a přidejte si do jídla pár čerstvých stroužků. Jestli máte strach, že vám pak bude na dálku páchnout z úst, zkuste to jako Francouzi a dejte si po jídle petržel.

Holkometr

 
Jak to vidí ostatní?