Opel Insignia GSi: Rychlá verze Insignia

Nová Insignia dostala rychlou verzi. Budeme si ale muset vystačit jen s ní, OPC prý nebude!

Kdo si vzpomene na minulou generaci Insignie OPC, určitě si vybaví její přeplňovaný šestiválec o objemu 2,8 litru, výkon 325 koní, docela schopný pohon všech kol a poněkud zavalitou konstrukci. Nový Opel Insignia GSi bude představen na autosalonu ve Frankfurtu, ale vyloženě ostrá verze to není. Dokonce nemá ani šestiválec, ale jen dvoulitrový čtyřválec s parametry 260 koní a 400 Nm.

Pohon všech kol ale nejrychlejší Insignii zůstává, dokonce se jedná o systém prakticky totožný s tím ve Focusu RS. Opel ho samozřejmě nepřebírá od Fordu, má ale stejného externího dodavatele zadního diferenciálu. Od rychlé Insignie ovšem nečekejte, že bude mít driftovací režim. Dostanete ale adaptivní podvozek FlexRide, který je proti standardní Insignii snížen o 10 mm.

Opel Insignia GSi je ve srovnání s minulou generací OPC také o 160 kg lehčí, takže by onen pokles výkonu neměl být tolik cítit. Ve verzi GSi dostanete standardně i bohatou výbavu, která naznačuje, že se jedná především o komfortní, a nikoli vyhraněné sportovní auto. O tom svědčí mimo jiné i fakt, že Insignia GSi například nebude k dispozici v provedení s přímo řazenou převodovkou, ale pouze s osmistupňovým automatem.

Holkometr

 
Jak to vidí ostatní?