Nová strategie PSA. Peugeoty a Citroeny budou odlišnější.

Koncern PSA zápolí s klesajícími prodeji a dospěl k závěru, že současná nabídka značek Peugeot a Citroen je navzájem příliš podobná.

Koncern PSA Peugeot Citroen se podle ekonomického magazínu Automotive News rozhodl v boji s klesajícím odbytem a vysokými ztrátami spustit novou strategii, jejímž důsledkem bude výraznější odlišení obou značek. Výkonný ředitel PSA Philippe Varin se domnívá, že obě značky stojí navzájem příliš blízko a je potřeba zaměřit se na různé cílové skupiny zákazníků.

Výsledkem transformace má být posun Peugeotu na trhu směrem vzhůru mezi dražší značky, zatímco Citroen se bude držet stávající strategie se dvěma modelovými řadami: dostupnými modely "C" a prémiovými "DS".

Holkometr

 
Jak to vidí ostatní?